uheldig kærlighed Startet d. 8/2-10 20:33 af kskkev (medlem) Jeg er lige blevet droppet af en kvinde, som jeg har været sammen med i næsten et år. I starten af marts måned sidste år, regnede jeg ikke med at det skulle blive til noget seriøst, men sommeren kom, og følelserne blev stærkere og stærkere. Vi matche hinanden godt og hinandens behov. Det har været et godt forhold og noget af den bedste tid i mit liv. Jeg fik et nyt arbejde i december måned, hvor jeg fik chancen for at komme op i rækkerne og det var selvfølgelig en stor glæde for mig. Det kostede mange arbejdstimer og det gik udover hende, hvilket forløste sig i at hun sagde at det ikke var sikkert at hun kunne holde det ud i længden, om der var nok kvalitetstid. Og der begyndte det hele at gå nedad. Jeg får lavet mine timer om så det blev til 45 istedet for 90 og derefter gik det fint i noget tid, men for 2 uger siden besluttede vi at hun skulle bo hos mig i en uge. Den uge havde jeg så aften vagter og så hende kun sovende da jeg kom hjem. Da vi så endelig sås bare en lille smule var det ikke andet end skænderier og sure mimer overfor hinanden. Det løste sig med at hun tog hjem om lørdagen før jeg kom hjem fra arbejde og ikke forstod hvordan det kunne gå så galt på en uge. Ugen efter skrev hun ikke, ringede hun ikke med mindre det var mig, der tog kontakt. Jeg blev nød til at høre fra hende om, hvad der var galt. Hun svarede at hun havde brug for tid til sig selv og hun nød den tid alene. Hun var kommet i tvivl om hvor hun var i livet, hvilke mål hun skulle sætte sig for, at alderforskellen imellem os måske ville blive et problem (mig 24 - hende 28), at hun var i tvivl om hvor vi skulle hen. Hun har studeret indtil nu og er først begyndt "et voksent" liv, med normale arbejdstider etc. Hun siger at hun har rigtig mange følelser for mig, men hun var i tvivl og ville af respekt til mig ikke holde mig hen, trods min vilje for at blive ved med at holde liv i det, for hun betyder virkelig noget, og det har gjort ondt og jeg har grædt adskellige gange og især idag efter vi skiltes ved metro stationen og med et kram og et kys, efter at vi blev enige om at det ville være det bedste for begge parter at slutte det nu. Jeg ønsker hende tilbage i mit liv og folk har rådet mig til at give hende tid uden at skrive eller ringe til hende, for så skulle hun nok komme tilbage. Det tvivler jeg selvfølgelig på efter dagen idag. Men hvis følelserne er der, hvordan kan det så slutte på denne måde...
Savner hende! |