|
 |
|
Forelsket i veniden :i Startet d. 1/3-10 20:35 af thomas54 (medlem) Hej, jeg er en dreng på 14 år som er utrolig forelsket. Det er min bedste veninde på 14 jeg godt kan lide. Hun er utrolig sød og jeg tænker på hende 24/7, i timerne, om aftenen, om morgenen. Ja, jeg drømmer også om hende:/
Der er bare det problem at jeg ikke tror hun har de samme føelser for mig:/ Vi er tit sammen, når vi er sammen kan vi godt ligge og nusse og flette fingre, der har jeg bare den VILDESTE lyst til at kysse hende.
Det går mig helt vildt på, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre Jeg vil ikke gøres til grin. Da jeg så hende og hendes tidligere kæreste kysse blev jeg helt vild jaloux. Han har nu slået op med hende på den ondeste måde, og jeg har vildt ondt af hende. Vi er sådan 4 som er meget sammen, Mig, min bedste ven, hende, og hendes bedste veninde, så jeg ved ikke helt om hun bare godt kan lide mig som ven . Min bedste kammerart ved godt jeg godt kan lide hende.
Det er virkelig svært da jeg ikke rigtig ved hvilke signaler jeg skal kigge efter, da det her er min første gang. Jeg tænker virkelig på hende 24/7 håber virkelig i kan hjælpe mig. |
Forelsket i veniden :i Svar #1 d. 15/3-10 18:49 af RomantikerenDK (medlem) Hej Thomas,
Det er en svær situation du står i, men se positivt på det -I kender formentligt hinanden rigtig godt og det nu engang noget lettere, at blive kæreste med én man kender end én man slet ikke taler med. I har jo allerede meget sammen lyder det som om.
Det kan være svært at spørge hende, fordi du garanteret er bange for hendes reaktion, så hvis jeg var dig ville jeg invitere hende en tur i Tivoli, eller hvad du nu kan finde på, så I kan tilbringe noget kvalitets tid sammen - kun du og hende. På den måde kan I måske komme lidt tættere ind på hinanden og du måske regne hende lidt bedre ud.
Held og lykke herfra :O) Smil til verden og verden vil smile til dig!
|
Forelsket i veniden :i Svar #2 d. 23/8-10 01:11 af kevinski (medlem) hej thomas
står i præcis samme situation som dig.. det er virkelig svært.. men jeg tror det bedste man/vi kan gøre, er bare at være ærlige overfor dem, de er jo trods alt vores bedste vendinder, og det ville være så dumt hvis vi nu var uærlige og løj, men det er meget svært.. |
|
|
|
|
 |
 |