jegelskerdig.dk
Du er her: Debat / Krise / Problemer / Hjælp til date
Menu

Brugermenu

Reklame

Hjælp til date

Hjælp til date
Startet d. 1/2-10 23:46 af poulsven (medlem)

Hej Alle

Jeg har et problem, jeg har fået en piges telefonnummer, som jeg synes så meget sød ud og har sagt hej nogle gange når jeg er gået forbi hende. Jeg har haft en depression i 6 år og har derfor ikke haft en kæreste, siden en gang før jeg fik den. Nu har jeg endelig fået noget behandling der har virket og jeg føler virkelig at jeg har fået styr på mit liv og er begyndt at snakke med en masse mennesker igen. Derfor bestemte jeg mig for at jeg ville prøve lykken, jeg kunne da ikke få andet end et nej, så jeg gik hen hvor hun arbejde og spurgte lige ud om jeg måtte få hendes telefonnummer, for så kunne jeg godt tænke mig at invitere hende ud og spise. Hun så rimelig forbavset ud og derefter grinede hun lidt, men gav mig hendes nummer. Så jeg har bestemt mig for at jeg lige vil vente en dags tid eller to, så jeg ikke virker desperat og så ringer jeg til hende og inviterer hende ud og spise. Jeg ved jo ikke om hun følte sig presset eller forvirret og gav mig hendes telefonnummer uden at tænke over det. Men jeg gør ihvertifald et forsøg og inviterer hende ud.

Hvis det lykkedes ved jeg bare overhovedet ikke hvad man snakker om på en date og hvad man ikke snakker om. Som sagt har jeg ikke haft en kæreste i over 6 år og de kærester jeg havde dengang datede jeg aldrig, dem mødte jeg bare til fester. Så er der nogen der kan gi' nogle gode tips til hvad man kan snakke om på dates, der gør det lidt mere interessant og ikke så pinligt?

Hjælp til date
Svar #1 d. 15/3-10 19:24 af RomantikerenDK (medlem)

Hej,

Først må jeg sige - rigtig godt klaret! Det kræver godt nok lidt, at tage hen til en pige på hendes arbejde og spørge om hendes nummer!

Jeg tror mange unge tænker ligesom dig, men bare roligt - det kommer helt af sig selv. En god idé er, at spørge lidt ind til hende. Spørg om hvad hun laver I hendes fritid, hvor lang tid hun har arbejdet på hendes arbejde, hvad hun godt kan lide og så videre. Så kan du også få dannet dig et indtryk af, hvordan hun er som person.

Smil til verden og verden vil smile til dig!

Jegelskerdig.dk v3.6 © 1999-2009 Dennis Møllegaard Pedersen - Design: Rico G. Jensen