jegelskerdig.dk
Du er her: Debat / Krise / Problemer / Eksen har fået ny kæreste
Menu

Brugermenu

Reklame

Eksen har fået ny kæreste

Startet d. 4/2-10 20:22 af mystique (medlem)

Jeg gik fra min kæreste igennem 6 år her i sommeres, vi havde på dette tidspunkt fælles hus, bil båd og hund. Efter hans ønske ville han gerne blive i huset, og jeg valgte at flytte ind til min søster på 10 kvm. da jeg pga. udgifterne til huset ikke kunne få mit eget. Vi aftalte at han fik et halv år til at købe mig ud af huset. Det halve år er nu gået og vi har under dette halve år haft en god dialog og på ingen måde været uvenner. for en mdr. siden fandt han en ny kæreste, jeg var glad på hans vegne. Men hun er sygelig jaloux på mig, og har nu igennem en mdr. ændret min eks så meget at jeg ikke kan kende ham mere. Vi har sat huset til salg, og har i den forbindelse haft en del møder med mælger, uundgåelig møder. Detter er så stort et problem for hende at hun ringer mit i møderne og flipper hvis hun kan høre min stemme. Det har resulteret i at han har slettede alt kontakt til mig, jeg må ikke ringe til ham mere. Jeg forstå helt sikkert hendes synspunkt, men der hvor det er et problem for mig, er at vi har et hus vi er ved at sælge og det kræver en dialog, dette har hun sat en stopper for. Jeg er magtesløs overfor dem, jeg har tilbudt at vi kunne mødes alle 3 for at forklare at vi er færdig med hinanden, og det er af ren pligt og gammle venskab at vi har kontakt, dette har hun afvist. Jeg har stadigvæk mine ting i huset og i sidste uge skulle jeg mødes med eksen i huset for at dele tingen, dette endte osse i et kæmpe skænderi, fordi hun hele tiden ringet, og jeg blev sku sur til sidst over hun ikke lige kunne give os et par timer til at dele 6 år op i to. Så nu har jeg valgt en fast dag i ugen, hvor jeg kan komme ud i huset og pak mine ting stille og roligt, og hvor de ikke er der. Men er super ked af det skulle ende sådan her, og hader hende for at ødelægge en god afslutning.

Svar #1 d. 15/3-10 19:12 af RomantikerenDK (medlem)

Det er ærgeligt at det skal ende sådan!

Selvfølgeligt er det svært for hende. Du har jo trods alt været en stor del af hans liv i mange år, men omvendt så burde hun kunne se, at I har brug for at afslutte det ordentligt, så der kan komme styr på de sidste praktiske ting - for jeres begges skyld.

Han er jo garanteret også frustret - han er jo fanget midt i mellem jer.

Håber I får løst det på en ordentlig måde!

Smil til verden og verden vil smile til dig!

Jegelskerdig.dk v3.6 © 1999-2009 Dennis Møllegaard Pedersen - Design: Rico G. Jensen