Har brug for noget hjælp her. Startet d. 25/2-10 03:59 af wtfiminlove (medlem) heey alle sammen, er ny til det her og osse hvad angår kærlighed, men for at komme til sagen.
har fundet mig den her skide sød og smuk pige, som jeg virklig elsker og vil gøre alt for.
vi har så kommet sammen en uge hvor hun så kommer og besøger mig, det går fint efter min mening. så går der 10 dage hvor hun så er hjemme ved sig selv.
så kommer hun så igen og er ved mig i ca 7 dage hvor jeg synes det går fint igen.
så skriver vi ikk så meget mere og finder så ud af at hun skriver om en eller anden gut som hun synes virker sød, og så skriver jeg så til hende og sprøg hvad det er hun mener, hvor hun så skriver at det er joke for at få min opmærksomhed, så tænker jeg bar "hvad sker der her?" og så snakker vi så i et par timer hvor hun føler vi får snakket ud.
så for at komme til det jeg har brug for jeres hjælp til,
hun har lige været ved mig i 5 dage ca. og de første 2 dage virker hun til og være glad for at være ved mig, men der er en som bliver ved med og skrive "hej skat, savner dig vildt meget, glæder mig til onsdag hvor du kommer og besøger mig" jeg bliver så urolig og begynder og får ondt i maven og i bryskassen, og så snakker jeg så med hende om det, og hun siger der ikk ligger noget i det. og så er der en gammel ven hun er begyndt og snakke med igen, det er så fint og godt for hende, men så skriver han at jeg ikk må vide noget om deres forhold de har og han spørg om hvornår hun så har tænkt sig og sige at hun slår op med mig for så og komme sammen med ham. hun flipper ud og skriver til ham og spørg hvad fuck det er han har gang i, og jeg begynder så og tænke, skriver hun det pga jeg er der eller mener hun det virkligt? hun snakkede med ham ca 6 timer i træk med ham om mandagen, hvor vi havde snakket om vi sku gå en tur i det fine danske vinter vejr og så drikke varm kakao og se en god film. det blev så ikk til noget fordi hun sku snakke med ham, og nu virker hun til ikk og gide mig mere, og skriver koldt og surt til mig og de gange jeg prøver og ringe til hende melder den optaget og hun siger hun har ryddet op, det får så mig til og tænke "hmm, hvad skal jeg gøre" for vil ikk miste hende.
hvad synes i jeg skal gøre? står virkelig på bar bund her, da det er mig første rigtige fodhold og min første kæreste som har elsket mig for den jeg er og ikk har prøvet og lave mig om.
hvad synes i? står virkelig på bar bund Wtf Im In Love<33 !
Redigeret den 25/2-10 06:10 af wtfiminlove |